5 טיפים לבחירת הלוקיישן המושלם לחתונה

30/08/2017 | מאת: עדי טאוב | צילום: אדום |

בחירת מיקום לחתונה זו משימה מאתגרת למדי: אין זה כל כך פשוט לבחור מקום שתוכלו להרשות לעצמכם,שתאהבו, שהאורחים ירגישו בו נוח ושיהיה פנוי בדיוק בתאריך בו אתם רוצים לעמוד תחת חופה וקידושין. אולם התבוננות קלה על עולם האירועים מלמדת אותנו שאכן זה אפשריושאתם בהחלט יכולים למצוא את אולם האירועים המושלם, מבלי להתפשר על האיכות בעזרתם של חמשת הטיפים הבאים.

אל תתפשרו על הסגנון המיוחד שלכם

לכל בן אדם ישנן סגנון אישי וכאשר אנו מחפשים אולם אירועים אנו רוצים שהוא ייצג את האני הפנימי שאנו מנסים לבטא. ממש כמו הבגדים שאנו לובשים, על אולם האירועים להיות מתאים למידותינו מכל הבחינות וההיבטים. כך למשל אם הנכם זוג אנשים שחי ונושם את העיר, אשר טעמו אנין וסטייל הוא שמו השני, על מאפיינים אלו להשתקף גם בחוויית האירוח שאתם מציעים לאורחים. במקרה זה כדאי לבחור באולם אירועים אשר ממוקם בלב העיר ובאירוח אשר פונה לקהל יעד מגוון אך גם קולע לטעמם של אניני טעם, על מנת שכל מי שנוכח באירוע שלכם ייהנה מחוויה כמעט מותאמת אישית.

עשו בדק בית: מהו התקציב שלכם?

בעת תכנון חתונה אתם וודאי תשימו לב כי התקציב משחק תפקיד מרכזי,כאשר אולם האירועים והקייטרינג שתבחרו נוגסים בנתח נכבד מהתקציב. אולם כשם שלא תתפשרו על האוכל המוגש באירוע כך כדאי שלא להתפשר על האיכות של הגן או אולם האירועים. באופן כללי, רצוי שלא לקפוץ מעל הפופיק ולבחור באולם אירועים אשר נמצא במסגרת היכולות הכלכליות שלכם.לכן אל תסגרו עם שום מקום לפני שאתם בודקים שאתם יכולים להרשות אותו לעצמכם, הרי לא הייתם רוצים להתחיל את חייכם המשותפים עם חובות ותשלומים.

הכל שאלה של היכולת להכיל

פרמטר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא גודלו של הלוקיישן. אם נשווה זאת לעולם הקולינריה, הרי שאף אדם לא יכול לאכול יותר מגודל קיבתו ולהיפך, כאשר נאכל פחות מהכמות הנדרשת לנו אנו נישאר רעבים. אותו הדבר עם גודלו של אולם האירועים. מקום קטן מדי לכמות גדולה של אורחים יגרום לתחושה של צפיפות ודוחק ולעומת זאת מקום גדול מדי לכמות קטנה של אורחים יכול להוביל לתחושה של ריקנות. לכן הקפידו לשמור על פרופורציות ויחס נכון בין גודל האולם לבין כמות המוזמנים.

אל תתרחקו מאזור המגורים

טיפ נוסף ולא פחות חשוב הוא התייחסות למיקום המגורים. כך למשל אם אתם והאורחים שלכם גרים במרכז רצוי וכדאי שלא להרחיק, הדבר עלול להוות טרחה לאורחים במיוחד אם האירוע מתקיים באמצע השבוע ולמחרת צריך להשכים קום. יהיה זה רעיון טוב יותר לבחור גן או אולם אירועים במרכז וליהנות מכל היתרונות של הקרבה הביתה. טיפ זה הנו רלוונטי גם כאשר גרים בצפון או בכל אזור אחר בארץ כמובן, אולם אם בכל זאת בחרתם בלוקיישן ייחודי כמו למשל שפת הים או לב המדבר כי זהו חלומכם מאז שאתם זוכרים את עצמכם, תוכלו להקל על עצמכם אם תבחרו קייטרינג אשר יגיע לכל מקום בו אתם נמצאים וייצור את האווירה הרצויה.

הקפידו על מארג מושלם של כל הפרטים הקטנים

ישנם סוגים שונים של חתונות ולכן עליכם לוודא כי כל הפרטים הקטנים שאתם רואים בעיני רוחכם, משתלבים יחדיו לכדי תמונה שלמה. רגע לפני שאתם סוגרים עם אולם כזה או אחר שאלו את עצמכם האם הוא מסודר בצורה כזו שיכולה לתת מענה לכל הצרכים שלנו? האם יש בו שירותי קייטרינג או שצריך להזמין ספק חיצוני? האם המיקום שלו מרכזי, נגיש ונוח? ועוד שאלות אשר יסייעו לכם להבין באופן בלתי נתון לספק כי זההמקום המושלם לחגוג בו את יום החתונה שלכם.