תכנון אירוע – מאיפה מתחילים? כל השלבים בדרך לאירוע המושלם

01/06/2017 | מאת: עדי טאוב | צילום: אדום |

חתונה, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, יום נישואין, ברית מילה, אירוע חברתי, אירוע עסקי או כל אירוע אחר הוא רגעים קטנים של אושר ושמחה אבל לא תמיד התכנון של אותם האירועים מלווים גם הם באושר צרוף. תכנון האירוע מתחיל קודם כל בראש שלכם, אתם צריכים להיות מודעים לאופי האירוע שאתם רוצים ולאחר מכן להתחיל לתכנן שלב אחר שלב. השלב הראשון הוא כמובן סגירת האולם, גן האירועים, המסעדה או כל מקום אחר שנראה לכם ראוי לאירוח ויספק לכם ולנוכחים את האווירה המתאימה. הזמנת המקום הוא חלק משמעותי מאוד בהתחלת תכנון האירוע, עליכם לבדוק האם כל יתר הפרמטרים האחרים שאתם מתכננים הכוללים גם את האטרקציות אפשריים במיקום שבחרתם ולא בכדי מומלץ להשקיע מחשבה מרובה כבר בבחירת המקום.

קייטרינג לאירועים – השלב השני בדרך לאירוע המושלם

אז אחרי שבחרתם את המיקום הגיע הזמן לבחור את האוכל שיסב את האושר המושלם והטעם הנהדר לאורחים שלכם. כאשר אתם בוחרים קייטרינג לאירועים אתם לא בוחרים רק אוכל, אתם בוחרים גם את כל המסביב וזה כולל את ההגשה, את אופן ההכנה, את השירות, את המראה, את הסדר ולמעשה עד שהאוכל מגיע לאורחים יש תהליך ארוך שחשוב לשים עליו דגש. קייטרינג בראף הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם ורבים מהחוגגים לפניכם שבחרו בבראף יכולים להעיד על כך. מדובר בקייטרינג שמשלב בשרים איכותיים, מאכלים עבור צמחוניים וטבעונים שעושים חשק לעוד, סלטים ותוספות שסוגרות את הרעב הקטן וכמובן קינוחים שעושים מתוק בלב. לאוכל יש משמעות עצומה וחשיבות מרובה בדרך להצלחת האירוע, אם צלחתם את השלב הזה אתם כבר בחצי הדרך לקראת האירוע המושלם.

הצלם, המוזיקה, האטרקציות – השלב הבא בדרך לאירוע המושלם

אז אחרי שסגרתם את המקום ובחרתם את האוכל המושלם הגיע הזמן לתעד את האירוע, להקפיץ את האורחים ולהשאיר בהם זיכרון מיוחד במינו. תפקידו העיקרי של הצלם הוא לתעד עבורכם את הרגעים השמחים והמאושרים כדי שתוכלו לחזור אליהם בכל רגע וכמובן כדי להראות לילדים והנכדים שכבר האירוע יהיה עבורכם רק זיכרון רחוק. הצילומים לא חייבים להיות עם אפקטים מיוחדים או עריכות ארוכות, לפעמים איכות גבוהה ותמונות חדות מספיקות כדי להחזיר אתכם אחורה לשמחה הגדולה עם התרגשות גדולה. גם שמדובר במוזיקה לא צריך להמציא את הגלגל, השירים האהובים והמקפיצים שכולנו אוהבים הם לרוב גם השירים שיהיו באירוע שלכם. רוצים מספר שירים ספציפיים שמתאימים רק לכם? אין בעיה, סגרו זאת מראש עם הדיג'יי והשמיעו בדרך לחופה או בסלואו הראשון את השיר שהוא רק שלכם. בתחום האטרקציות עליכם לחשוב מחוץ לקופסא וכן לנסות להפתיע את האורחים עם משהו שהם טרם ראו באירועים אחרים. מדובר אומנם במשימה לא פשוטה אבל אחרי שתצלחו אותה תרגישו סיפוק אדיר.