צילום אירועי אוכל - טיפים לצילום

15/08/2017 | מאת: עדי טאוב | צילום: אדום |

אוכל לאירועים מעוצב באופן ייחודי ומוקפד על ידי חברת הקייטרינג תוך מחשבה על מראה הצלחת והשולחן. זאת מכיוון שהאוכל מהווה חלק מרכזי מחוויית האירוע של האורחים. אולם, ישנו קושי לצלם אוכל עקב התנועה הרבה ותנאי התאורה באירוע. אז כיצד ניתן לצלם אוכל בצורה טובה שתעביר את המראה המרהיב של המנות וטעמם הייחודי שמהווים חלק מחוויית האירוע? כאן תוכלו למצוא טיפים שסייעו לכם בכך!

באיזה סוג של תאורה צריך לצלם אירועי אוכל?

צילום אירועים איכותי צריך להתחשב בתנאי התאורה שקיימים במקום, מכיוון שאלו משפיעים על היכולת של לצלם פרטים קטנים באוכל בצורה ברורה. במידה והתאורה לא טובה, התמונה יכולה לצאת חשוכה ולא ברורה. מומלץ למקם את האוכל באזור שמואר היטב ולעשות שימוש בפלאש במידת הצורך. אוכל שמוגש בחוץ מאפשר לכם ליהנות מהיתרון של אור טבעי בתמונה שמדגיש את טריותו ויופיו.

מדוע חשוב לפעול בזריזות כשמצלמים אירועי אוכל?

האוכל הטעים והטרי שמוגש באירוע נאכל בתיאבון רב והצלמים צריכים לתפוס את הרגע שבו האוכל מסודר על הבופה או מוגש לשולחן לפני שהאורחים טועמים ממנו. בנוסף, חשוב כי צלמי אירועים יפעלו בזריזות בכדי לצלם מנות שמורכבות מחומרי גלם רגישים כמו גלידות או סלטים. מכיוון שמנות אלו יראו פחות אטרקטיביות בתמונות ככל שיעבור הזמן באירוע.

עיצוב ושימוש באביזרים להשגת תמונה ייחודית ומעניינת

תמונה מוצלחת וייחודית של צילום אירועים לרוב תכלול עיצוב מושקע ושימוש באביזרים כדוגמת פרחים, אוכל עם מרכיבים עם טקסטורות וצבעים שונות, מפות תואמות וסכו"ם נוצץ עם מראה ייחודי. לעיצוב האוכל בצלחת ישנו תפקיד מרכזי בהשגת צילום מרהיב עם מראה מגרה, חשוב שהמנות יהיו טריות ויונחו בצורה דקורטיבית. שלא לשים בסמוך למנות פריטים בולטים בצבעים עזים שיכולים להסיט את תשומת הלב מהן.

באילו זווית צילום מומלץ לבחור בצילום אירועי אוכל?

גורם חשוב נוסף הינו הזוית שבה בוחרים לצלם את התמונה, מכיוון שביכולתה להדגיש פרטים כדוגמת טקסטורות או שכבות במאכלים ולהציגם בצורה אטרקטיבית ומגרה. צלמים לאירועים צריכים להתמקד בזוית אלכסונית ולהימנע מצילום מלמעלה שיפספס את הפרטים הקטנים, אך המהותיים האלו במנות. מומלץ לצלם מכיוונים שונים תוך התחשבות בתאורה בכדי להגיע לתמונות מוצלחות.
מדוע כדאי להשתמש בחצובה כשמצלמים אוכל באירועים?
החצובה הינה אביזר שנראה כעמוד ועליו מונחת המצלמה, היא מאפשרת לכוון את ולייצב את המצלמה. במהלך האירוע ישנה תנועה רבה של אורחים ותנאי תאורה בעייתיים, כתוצאה מכך התמונה יכולה לצאת מטושטשת, חשוכה או חתוכה. על כן, מומלץ לבחור צלמים לאירועים שמשתמשים בחצובה שמעניקה יציבות ומבטיחה כי התמונה תהיה ברורה ובאיכות גבוהה.
אז בכדי להזמין עבור האירוע שלכם אוכל שיהיה טרי, טעים ומגוון שגם יראה נהדר בתמונות של צלמי אירועים, צרו עם נציגנו קשר בהקדם ונשמח לסייע לכם!

המאמר מוגש באדיבות אתר טופ צלמים: https://www.eventsphotographers.co.il